Перша подорож автостопом- як все починалося. Днів — 5. Бюджет — 0грн.

Подорож без грошей автостопом 1

photo20294950_3288300361 травня зранку вперше зустілись з Юлія Похолюк,познайомились пару днів тому в інтернеті. Машини довго не зупинялись,щоб виїхати з Києва стояли більше 10хвилин, сіли на фуру, водій веселий схожий на головного актора з вільму «Джентельмены удачи», їхав до Луцьку, дядько веселий, розповідав про порституцію в Польщі, пригостив нас кавою. Вийшли ми у Рівному-дороги не рівні, місто невелике- «Місто секондхендів, кохання,вагітних та маленьких дітей».

KO1z4c6oQJUFMd4BY5B_vc

Рівне-дороги не рівні, місто невелике- «Місто секондхендів, кохання,вагітних та маленьких дітей».

Трасу до Луцьку знайшли без проблем, майже одразу зупинився легковий автомобіль з мажорними номерами, доїхали нормально до краю міста вийшли з машини, я одразу палець догори і через 20 секунд зупинився автомобіль і ми доїхали до центру Луцька. Луцьк- «Місто де є замок та багато фонтанів, біля замку базар та багато сміття». В замку чудовий фонтан де я знайшла гроші на листівку. За 2-3 години оглянули місто. прогулялись і вже час до Львову, нам порадили їхати через Дубно, як тільки вийшли на трасу зупинився маленький бус,кажуть що до Львову і 2 місця є вільних. Сиділи ми з Юлею не поруч, біля мене сидів великий дядя Саша,на передньому сидінні чоловік роззувся та виставив ноги в лобове скло, пили всі горілку, лускали насіння та плювали в машину під ноги, слухали гучну противну музику, виявилось що з Москви їдуть до Чопу, мене пригостили російським соняшниковим насінням.

TX15JRN5svs2

Луцьк- «Місто де є замок та багато фонтанів, біля замку базар та багато сміття»

У Львові набрали Богдана якого знайшли в інтернеті, казав що впише нас. Вийшли ми на зупинці і дивимось і на нас всі дивляться і посміхаються наче вони всі Богдани. Живе він один в центрі Львову, ми зайшли в магазин і придбали продуктів. З Юлею готували на вечерю картоплю, поїли, поспілкувались. Ліжко одне і як же ми втрьох ляжемо, Богдан пішов на всю ніч, ми були здивовані, незручно навіть, але ночували ми вдвох. Зранку до ночі гуляли містом,в кафе попорсила щоб воду набрали в пляшку мою, але офіціантка подарувала негазовану нову яка була з газом)) Ночували у моїх друзів які часто всю ніч проводять у Романа, ми обливали руки сприртом і підпалювали, скуштували банош з грибами. Зранку вийшли на трасу до Івано-Франківська нажаль через Рогатин, траса пекла, діра на дірі ще й на фурі їхали, нас нагодували цукерками. Вийшли в місті ще було рано і похолодно але більш за все ми хотіли до туалету, їх ні де не було, і рестораінв не було, але добігли.

sqkAsZJkmGg

15 хвилин, хто назбирає більше купюр по 1 гривні. Разом 77грн за 15 хвилин. Я програла та качаю прес біля пам’ятника Шевченку

Перша наша ніч. Львів

5TlCGfwcAhI

У Львові- найбільший прапор України jvrD57hu4Dc

Івано-Франківськ -«Місто меблів, красиве але мало туалетів». Далі Коломия- доїхали однію машиною ще й земляк підвіз. Погода запсувалась, Місто оглянули за пару годин.

exa-mBn_V4E

Коломия -«Місто музея писанки, прапорів на кожному домі та аптеки майже в кожному домі», невелике і живописне. Далі Чернівці — з колмиї було важко виїхати, підвозили не на великі відстані. Застргли ми в Снятині, там красиво але шалена злива) міліція підвезла, доїхали ми з сільською сім’єю до заправки там попросила Юля сміттєвий пакет на голову, промокли але машину дочекались, доїхали до Чернівців але було пізно і в цей день мали повернутись додому я в Київ а Юля до Вінниці. В автобусі в Чернівцях коли в сторону траси їхали то з хлопцем познайомились,видно що автостопом подорожує, як виявилось живе він в Києві на сусідній вулиці і вчимось поряд, ось так то зустріч) на трасі машина швидко зупинилась, веселі хлопці 50 км могли підвезти, їхали ми більше години, вони нас відвезли далі ніж їм потрібно було ще й в маршрутці за нас заплатили майже 50гривень. Доїхали ми до Камянцю-Подільського, темно, сходила я в туалет за зупинкою в місті і на трасу пішли.

w-gXcgEO5Dg Жартували що ненреально зупинити машину з Камянцю через Хмельницький до Києва. Перша ж машина їхала до Києву. ми здивовані і дивились з посмішками одна на одну) завезли Юлю на вокзал і на поїзд посадили, нас водій пригостив кавою і ми поїхали до Києва, він працює водієм в верховній раді і їхав за начальником, часу було багато і мене підвіз до самого под’їзду) о 3 ночі вже вдома)